دریافت کد صفحه ورودی این وبلاگ
تبلیغات
درباره ما
تصویر روز
امکانات دیگر
| |
وب : | |
پیام : | |
2+2=: | |
(Refresh) |
خبرنامه وب سایت:
آمار وب سایت:
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 121861
تعداد مطالب : 336
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1
Alternative content
>
تقویم
آخرین مطالب
» یکی از داغترین دغدغه های مدیران سایتها و وبلاگها در بخش سئو بحث بک لینک (Backlink) است
» پخش شبکه های کشور.استانی.خارجی.ماهواره ای ایران و جهان
» دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی IPTV
» امروز یکم خرداد93می باشد ولی حقوق بازنشستگان واریز نشده است
» تبدیل موبایل به ریموت کنترل دزدگیر خودرو شما
» CVT چیست و چگونه کار می کند؟
» طرز تهیه انواع آبگوشت +غذای ایران
» کرایسلر 300S مدل 2014
» چکیده+نمایى زیبا از زندگانى امام محمد باقر علیه السلام
» 40+چهل حديث نوراني از باقرالعلم+امام محمد باقر (ع)
» رونمایی از مزدا 6 +2014
» استفاده از یک صفحه جداگانه به عنوان Home Page در وردپرس
» برچسب های کلیدی در اینترنت
» برچسب های کلیدی در اینترنت
» روز مادر در ایران و جهان
» جدول قیمت خودرو در ایران
» چگونه در مقابل یک متجاوز به رایانه از خود دفاع کنیم ؟
» چگونه از هک ها استفاده کنیم؟
» کدهای محاسبه و سنجش عشق در وبلاگ ، جدید
موضوعات
سازمان ملل متحد
سیاسی اسلام
سیاسی ایران
سیاسی آمریکا
مجله خودرو
خودرو ایرانی
خودرو آسیایی
خودرو اروپایی
خودرو آمریکایی
دانستنیهای خودرو
تعمیرگاه
آبی.خاکی.هوایی
مجله اقتصادی
اقتصادی جهان
اقتصادی ایران
فرهنگی.علمی
شعر
متون ادبی
هنرهای تجسمی
دانستنیها
پزشکی
گیاهان دارویی
آموزش.سرگرمی
ترسناک و عجیب
آشپزی.خانه داری
S M S
هم نشینی
بازی
ایران گردی
فناوری.IT
نرم افزار
دیجیتال
وردپرس
اسکریپت
موبایل
کامپیوتر
سخت افزار
کدهای کاربردی
اینترنت
قالب وبلاگ
دین.زندگی
مولایم علی(ع)
12 امام
احادیث.احکام
نماز.نیایش
زندگی اسلامی
چندرسانه ای
عکس
موزیک
رباط کزیم
یادستان
اخبار رباط کریم
فروشگاه لوازم یدکی. میلادنور
روایت فتح
قالب.سایت
دیکشنری آنلاین
معرفی سایت به دوستان
نام شما : |
ایمیل شما : |
نام دوست شما: |
ایمیل دوست شما: |
شبکه یک شبکه دو شبکه سه شبکه چهار شبکه پایتخت شبکه خبر شبکه آموزش شبکه قرآن شبکه جام جم 1 شبکه شما شبکه بازار شبکه مستند شبکه سلامت شبکه پویا شبکه ورزش شبکه IFILM شبکه تماشا شبکه نمایش شبکه نسیم
1 |
|
براي تبديل بايد ازاين فرمان استفاده كنيد .براي رفتن به خط فرمان مسير Start-All Programs –Accessories – Comman Prompt برويد و در آن جا فرمان زير را تاپ كنيد. convert x:/fs NT FS |
نوع موتور |
K4M |
|
حجم موتور |
1598 CC |
|
تعداد سيلندر |
4 |
|
نسبت تراكم |
10:01 |
|
حداكثر توان موتور |
105hp at 5750 rpm |
|
حداكثر گشتاور |
148Nm at 3750 rpm |
|
سيستم انژكتوري |
چند نقطه ای ترتیبی |
|
نوع سوخت |
بنزين |
|
تعداد سوپاپ |
16 |
|
استاندارد حد آلايندگي |
Euro II |
|
سيستم سوخت |
انژكتوري |
|
كارايي |
حداكثر سرعت |
183 kph |
شتاب صفرتا 100كيلومتر |
10.2 ثانيه |
|
مصرف سوخت ( لیتر) در 100 کيلومتر |
ميانگين مصرف خارج شهر |
5.6 |
ميانگين مصرف داخل شهر |
9 |
|
مصرف سوخت سیکل ترکیبی |
6.9 |
|
سيستم انتقال قدرت |
سيستم انتقال قدرت گيربكس (جعبه دنده ) |
پنج سرعته دستي |
كلاچ |
تك ديسكي مكانيكي |
|
ديفرانسيل |
جلو |
نوع موتور |
J20A |
|
حجم موتور |
1995Cm3 |
|
تعداد سيلندر |
4 |
|
نسبت تراكم |
9.5:1 |
|
قدرت موتور |
135 bhp@ 6000 rpm |
|
حداكثر گشتاور |
183Nm @ 4000 rpm |
|
سيستم انژكتوري |
MPFI سیستم انژکتور الکترونیکی با پاشش چند نقطه ای |
|
نوع سوخت |
بنزين بدون سربRON 95 |
|
تعداد سوپاپ |
16 |
|
سيستم احتراق |
Direct Ignnition sys.(Sequential) جرقه مستقیم ترکیبی |
|
استاندارد حد آلايندگي |
Euro 4 at 98/69EC |
|
سيستم سوخت |
Multipoint Injection |
|
كاتاليست اگزوز |
|
|
كارايي |
حداكثر سرعت |
170 kms |
شتاب صفرتا 100كيلومتر |
13.6 sec |
|
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر) |
ميانگين مصرف با سرعت ثابت 100 كيلومتر در ساعت |
|
ميانگين مصرف داخل شهر |
12.1 ليتردر 100 كيلومتر |
|
ميانگين مصرف تركيبي |
9.4 ليتر در 100 كيلومتر |
|
حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن با وجود مبدل كاتاليزوري حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن |
Euro 4 |
|
سيستم انتقال قدرت |
گيربكس (جعبه دنده ) |
(4AT) اتوماتيك |
ديفرانسيل |
دنده پينيون (جلو و عقب )Pinion Crownwheel با قفل اتوماتيك پلوس چهار وضعيته (4H, 4H LOCK,4L LOCK,N) |
|
ظرفيت ها |
باك بنزين |
66 litres |
حجم فضاي صندوق عقب |
ظرفیت قسمت بارعقب درحالت برپا بودن پشتی صندلی های عقب 398 لیتر و در حالت تخت بودن: 758 لیتر |
|
روغن موتور (با فيلتر ) |
4.2litres |
|
روغن هيدروليك فرمان |
0.88 litres |
|
فرمان |
نوع فرمان |
هيدروليك Power Assist Hydraulic type |
جعبه فرمان |
Control Valve and Rack&pinion |
|
قطر دايره چرخش خودرو |
5/5 متر شعاع دايره گردش 11 متر قطر دايره گردش |
|
ترمزها |
نوع ترمز |
دو مداره قطري ( ضربدري) |
سيستم ترمز |
سيستم خلائي |
|
نوع ترمز جلو |
ديسكي ( Ventilated Disk ) |
|
نوع ترمز عقب |
كاسه اي ( Leading & trailing Drum ) |
|
نوع ترمز ضد قفل |
ABS & EBD |
سلام اینجانب حمید رضا نوری خریدار یک دامنه از سرورشما در تاریخ01/20/2013به شماره فاکتور12722 می باشم و بعد از انتقال آن به nic.ir و برای آدرس robatcarnews.ir در سایت لوکس بلاگ اقدام شد که متاسفانه مسئولین این سایت همکاری نکرده حتی با گذشت 10 تا 15 روز اقدامی جهت فعال سازی این دامنه نشد که بلاجبار آن را به سایت رزبلاگ انتقال دادیم واین امر را به شما و هم به nic.ir اطلاع دادم که متاسفانه با تایید این دامنه در رزبلاگ از طرف nic.ir با مشکل رو به رو شدم که چندین بار مکاتبه کردم و به جایی نرسیدم در حال حاضر هم صلب امتیاز شده و بنده که از سرورپارس دامنه خریداری کرده ام چرا باید به nic.irجواب پس بدهم؟ در آخر تکلیف پول و دامنه ما چه شد پول را می دهید یا دامنه را برای آدرس جدید فعال می کنید . اگر من می دانستیم خرید یک دامنه از خرید یک هوا پیما مشکل تر است حتما یک وکیل مالی و حقوقی استخدام می کردم . در هر حال ما که صاحب دامنه نشدیم پولمان را بدهید تا به یک شرکت کم دردسرتر مراجعه کینم کسی که برای تامین دامنه با جایی قراداد می نبدد فعال سازی و صلب امتیاز ویا تمدید آن هم باید با همان شرکت باشد ؟ درست است یا نه شرکت محترم سرورپاس |
مخالفت «چاك هاگل» با تحريم يكجانبه ايران در نخستين سخنراني
وزير دفاع پيشنهادي اوباما: وقتي ما تنها هستيم تحريمها كارايي ندارد و فقط خود امريكا را منزوي ميكند
مرجع : روزنامه جوان
گزارشگر : فاطمه صناعي
چاك هاگل وزير دفاع پيشنهادي اوباما در اولين اظهار نظر خودش بعد از معرفي اوباما سعي كرد به مخالفانش بگويد كه موضعگيريها و سوابق او در مورد ايران و اسرائيل تحريف و از آن سوء برداشت شده است، ولي در همين اظهار نظر هم با صراحت هر چه تمام تأكيد كرد كه تحريمهاي يكجانبه عليه ايران فقط خود امريكا را منزوي ميكند.
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۱
به گزارش «جوان»، باراك اوباما رئيسجمهور امريكا روز دوشنبه در كش و قوس بحثها درباره معرفي وزير دفاع، چاك هاگل را به عنوان نامزد وزارت دفاع به سناي امريكا معرفي كرد، ولي اين انتخاب او هم به جار و جنجال كساني كه هاگل را ضد اسرائيلي ميدانند، پايان نداد. مخالفان ميگويند كه در جريان بررسي صلاحيت هاگل در سناي امريكا، او را به چالش خواهند كشيد. منتقدان هاگل كه او را ضد اسرائيليترين وزير تاريخ امريكا توصيف ميكنند، ميگويند كه او در مورد ايران هم بيش از اندازه نرم برخورد خواهد كرد. چاكهاگل دوشنبه شب در اولين واكنش به معترضان بعد از اينكه باراك اوباما او را به عنوان وزير دفاع معرفي كرد، در گفتوگو با سيبياس نيوز به انتقادهاي منتقدين كه ميگويند قطعنامههاي حمايتي از اسرائيل را در سنا امضا نميكرده، گفت: «من اين قطعنامهها و نامهها را امضا نميكردم، چون كه آنها غيرسازنده بودند و مشكلي را حل نميكردند.» وي در عين حال تأكيد كرد كه حتي يك ذره از شواهد هم كه من ضداسرائيلي هستم وجود ندارد و هيچ رأيي هم در سنا ندادهام كه به اسرائيل آسيب بزند.»او مسائلي را كه درباره ضد اسرائيلي بودن او مطرح شده تحريف شده خواند و گفت
مشخصات کلی |
|
فرم گوشی |
ساده |
تعداد سیم کارت |
دو سیم کارت |
ابعاد |
۱۰*۶۵*۱۲۰ |
وزن |
۱۰۰گرم |
رنگ |
مشکی،سفید |
پردازنده |
|
سرعت پردازنده |
۱ گیگاهرتز |
حافظه |
|
حافظه داخلی |
۳GB |
نوع کارت حافظه قابل نصب |
micro SD |
توضیحات کارت حافظه |
پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت |
شبکه های ارتباطی |
|
۲G |
+ |
3G |
+ |
GPRS |
+ |
WLAN |
+ |
GPS |
+ |
Edge |
+ |
بلوتوث |
+ |
نسخه بلوتوث |
۲٫۱ |
USB |
+ |
نوع |
N6A (TU5JP4) |
|
حجم |
1587 سی سی |
|
تعداد سیلندر |
4 |
|
نسبت تراکم |
10.5 بر یک |
|
کورس / قطر داخلی سیلندر |
S:82mm/B:78.5mm |
|
حداکثر قدرت |
110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
|
حداکثر گشتاور |
142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه |
|
نوع سیستم سوخت رسانی |
چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی |
|
نوع سوخت |
بنزین با اکتان 95 |
|
تعداد سوپاپ |
16 |
|
سیستم احتراق |
احتراق داخلی (جرقه ای) |
|
حد آلایندگی |
یورو 3 |
|
سیستم سوخت رسانی |
تزریق الکترونیکی |
|
نوع انژکتور |
بوش |
|
انتقال قدرت |
جعبه دنده |
4 دنده اتوماتیک |
کلاچ |
هیدرولیکی و الکترونیکی |
|
موقعیت دیفرانسیل |
جلو |
نوع |
N6A (TU5JP4) |
|
حجم |
1587 سی سی |
|
تعداد سیلندر |
4 |
|
نسبت تراکم |
10.5 بر یک |
|
کورس / قطر داخلی سیلندر |
S:82mm/B:78.5mm |
|
حداکثر قدرت |
110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه |
|
حداکثر گشتاور |
142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه |
|
نوع سیستم سوخت رسانی |
چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی |
|
نوع سوخت |
بنزین با اکتان 95 |
|
تعداد سوپاپ |
16 |
|
سیستم احتراق |
احتراق داخلی (جرقه ای) |
|
حد آلایندگی |
یورو 3 |
|
سیستم سوخت رسانی |
تزریق الکترونیکی |
|
نوع انژکتور |
بوش |
|
انتقال قدرت |
جعبه دنده |
4 دنده اتوماتیک |
کلاچ |
هیدرولیکی و الکترونیکی |
|
موقعیت دیفرانسیل |
جلو |
|
عملکرد |
حداکثر سرعت |
190 کیلومتر در ساعت |
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت |
11.4 ثانیه |
مازراتی بصورت رسمی از مدل 2014 کواتروپورته رونمایی کرد. سدان لوکسی که پرچمدار و الگوی اتومبیلهای تولیدی این سازنده ایتالیایی خواهد بود.
کواتروپورته جدید که ششمین نسل از این سدان محسوب می شود با نمایی تکامل یافته اما کاملا وفادار به چهارچوب طرحهای مازراتی به نظر می رسد. طراحی بیرونی تکامل یافته و در راستای طرحهای قبلی است اما در طراحی داخل کابین تغییرات بسیار بیشتری دیده می شود. صفحات نمایشگر لمسی بزرگ و طراحی لوکس داخلی در کنار چهره مردانه بدنه، عناصری هستند که احساس تازه و لذت از تجمل و متمایز بودن را به خوبی القا می کنند.
نوع موتور |
N6A (TU5) |
|
حجم موتور |
1587cc |
|
تعداد سيلندر |
4 سيلندر |
|
نسبت تراكم |
10.5 |
|
قدرت موتور |
110 Hp at 5800 rpm |
|
حداكثر گشتاور |
142Nm @ 4000 rpm |
|
سيستم انژكتوري |
چند نقطه اي با پاشش الكترونيكي |
|
نوع سوخت |
بنزين با اكتان 95 |
|
تعداد سوپاپ |
16 سوپاپ |
|
سيستم احتراق |
احتراق داخلي (جرقه اي) |
|
استاندارد حد آلايندگي |
Euro III |
|
سيستم سوخت |
انژكتوري |
|
كارايي |
حداكثر سرعت |
190 km/h |
شتاب صفرتا 100كيلومتر |
11/4 s |
|
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) |
ميانگين مصرف خارج شهر |
5.5 (Lit/100 km) |
ميانگين مصرف داخل شهر |
9.9 (Lit/100 km) |
|
ميانگين مصرف تركيبي |
7.1 (Lit/100 km) |
|
حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن با وجود مبدل كاتاليزوري حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن |
Euro II |
|
سيستم انتقال قدرت |
گيربكس (جعبه دنده ) |
(دستي) AL4 |
كلاچ |
هيدروليكي و الكترونيكي |
|
ديفرانسيل |
ديفرانسيل جلو |
نوع موتور |
K6D (TU3) |
|
حجم موتور |
1360 cc |
|
تعداد سيلندر |
4 سيلندر |
|
نسبت تراكم |
9.6 |
|
قدرت موتور |
75 Hp at 5300 rpm |
|
حداكثر گشتاور |
118Nm @ 3400 rpm |
|
سيستم انژكتوري |
چند نقطه اي با پاشش الكترونيكي |
|
نوع سوخت |
بنزين |
|
تعداد سوپاپ |
8 سوپاپ |
|
سيستم احتراق |
احتراق داخلي (جرقه اي) |
|
استاندارد حد آلايندگي |
Euro III |
|
سيستم سوخت |
انژكتوري |
|
كاتاليست اگزوز |
|
|
كارايي |
حداكثر سرعت |
170 km\h |
شتاب صفرتا 100كيلومتر |
14.1 |
|
مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) |
ميانگين مصرف خارج شهر |
5 Lit/100km |
ميانگين مصرف داخل شهر |
8.9Lit/100km |
|
ميانگين مصرف تركيبي |
6.4Lit/100km |
|
حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن با وجود مبدل كاتاليزوري حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن |
Euro III |
|
سيستم انتقال قدرت |
گيربكس (جعبه دنده ) |
(دستي) MA5N |
كلاچ |
تك صفحه اي خشك - مكانيكي |
|
ديفرانسيل |
ديفرانسيل جلو |
|
ظرفيت ها |
باك بنزين |
پلاستيکی(پلی اتيلن) 50 ليتر |
حجم فضاي صندوق عقب |
400 ليتر |
|
روغن موتور (با فيلتر ) |
3.2 ليتر |
|
روغن موتور بدون فيلتر |
3 ليتر |
|
روغن گيربكس و ديفرانسيل |
2 ليتر |
|
ظرفيت آب سيستم خنك كننده خودرو |
6 ليتر |
|
روغن هيدروليك فرمان |
1 ليتر |
|
فرمان |
نوع فرمان |
هيدروليكي |
جعبه فرمان |
چرخ دنده و میله دنده |
|
نوع دنده |
چرخ دنده و میله دنده |
|
تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان |
3.8 |
|
ترمزها |
نوع ترمز |
ترمز هيدروليكي ، داراي بوستر خلائي |
بر طبق منابع مجله AUTOCAR ابعاد CLA نسبت به کلاس C در طول و عرض به ترتیب ۴۷ و ۱۲۱ میلی متر کشیده تر و عریض تر
می باشد و البته ارتفاع آن هم ۴۷ میلیمتر کمتر است. مقایسه ابعاد با کلاس A هم نشان از ۳۴۵ میلیمتر طول بیشتر و ۳۵ میلیمتر ارتفاع
کمتر دارند. CLA بروی پلتفرم کلاس A جدید ساخته می شود. سیستم چهارچرخ متحرک ۴MATIC در کنار گیربکس هفت سرعته خودکار و کلاچ دوبل، ترکیبی رویایی و اسپرت را رقم می زنند.
طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزلی همچون خانواده کلاس A در این خودرو هم قابل انتخاب خواهند بود. موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۲۰ اسبی در مدل CLA ۱۸۰ و موتور ۲ لیتری ۱۵۴ اسبی در مدل CLA ۲۰۰ و یک موتور ۲۰۸ اسبی برای مدل CLA ۲۵۰
قابل انتخاب خواهند بود. گل سرسبد این پیشرانه ها، نمونه CLA ۴۵ AMG می باشد که توان ۳۳۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر را از موتور ۲ لیتری آن بیرون می کشد.
اگر شیفته این سدان جمع و جور بنز شده اید، باید تاابتدای سال ۲۰۱۳ صبر کنید. آن زمان اطلاعات بیشتر و قیمت این خودرو را به شما خواهیم گفت.
مجله آلمانی اتوبیلد خبرداده سیتروئن قصد دارد نسل تازهای از خودروی ۲CV خود را به بازار عرضه کند. این خودرو در ایران با عنوان ژیان شهرت دارد در سال ۲۰۱۴ وارد بازار خودرو می شود.
پروژه ژیان قرن بیست و یکم با کد E3 اسنشال براساس پلتفرم سیتروئن C4 در حال ساخت است. زمزمه ساخت ژیان برای اولین بار در سال 2007 و در مقالهای در مجله اتواکسپرس مطرح شد
دور جدیدی از نفوذ به سایت های ایرانی که توسط هکری با نام مستعار
انجام میشود، بهانه ای شد برای نوشتن این مطلب.
این روزها اگر پای صحبت مدیران سایت های ایرانی و یا کاربرانی که علاقه زیادی به وب گردی دارند بنشینید، حتما صحبت از هکری که به تازگی به جان سایت های ایرانی افتاده است به میان خواهد آمد. هکری که بعد از تغییر صفحه اول سایت (Deface) ، عبارت Hacked By Sourena را در صفحه ای مشکی رنگ (که مورد علاقه هکر هاست) نمایش میدهد.
این شخص صفحه ای نیز در سایت zone-h.org ایجاد کرده و لیست سایت هایت های هک شده را که اکنون به بیش از 90 مورد میرسد در آن درج کرده است. سایت zone-h یکی از مکان های شناخته شده در بین هکرهاست که فتوحات (!) خود را در آن نمایش میدهند.
اما چیزی که باعث نگارش این مطلب شد، نه اطلاع رسانی در مورد این اتفاقات است (که در سایت ها و انجمن های مختلف به کرات و با آب و تاب شرح داده شده). بلکه نحوه برخورد بخش عظیم کاربران وب فارسی با این داستان است. اکثر کاربران با شور و هیجان در مورد سایت های هک شده صحبت میکنند و از هکر میخواهند تا اگر مطلب آنان را میبیند فلان سایت را نیز هک کند. مخصوصا بعد از نفوذ این شخص به یکی از سایت های بانکی و قرار دادن امضای خود در یکی از زیرشاخه های آن، این هیجانات بیشتر هم شده است.
به نظر میرسد کارهایی که این هکر انجام میدهد تخریب آنچنانی ندارد و مدیران سایت ها میتوانند به سرعت آن را برطرف کنند. که امیدواریم این مسئله تعمدی و تنها برای یادآوری مشکلات امنیتی به مدیران سایت ها باشد. اما چرا عده زیادی به طرفداری از او بلند شده اند؟ کامنت های زیادی میبینم مبنی بر اینکه "اگر این شخص در فلان کشور بود الان استخدامش میکردند" یا مثلا "ما باید قدر این افراد را بدانیم" و ... کامنت هایی از این قبیل.
اما آیا واقعا در کشور های دیگر با احترام از هکرها استقبال میشود؟ قطعا چنین نیست. مجازات های سنگین که گاهی تا حبس ابد هم میرسد برای افرادی که به صورت غیر قانونی به سیستم های کامپیوتری نفوذ میکنند در قوانین کشورهای مختلف پیش بینی شده است. در ایران هم قطعا چنین مجازات هایی وجود دارد که تا به حال اجرا شده و از این پس هم در انتظار مجرمان خواهد بود.
بسیاری از وب سایت هایی که در طی این مدت مورد حمله قرار گرفته اند منبع درآمد مدیران و کارکنان آنها هستند. بنابر این میتوان ایجاد اختلال در این سایت ها را با دستبرد به دفتر کار و مغازه مقایسه کرد. که حداقل برای چند ساعت یا چند روز جلوی کسب و کار آنها را میگیرد. حتی اگر بحث درآمد و ضرر مالی هم نباشد، این کار را میتوان با ورود غیر مجاز به یک خانه و به هم ریختن وسایل آن مقایسه کرد. کسی که حتی دوست ندارد شخص دیگری SMS ها یا نوشته های شخصی او را بخواند چطور از نفوذ غیرقانونی به یک وب سایت خوشحال میشود؟
برای من واضح است که اکنون ایمیل این شخص علاوه بر دریافتی هایی که از مدیران سایت های قربانی دارد، انباشته از پیام های تعریف و تمجید و درخواست هک است! نمونه این پیام ها را میتوان در فیس بوک وی نیز مشاهده کرد. اما آیا همین ها باعث دلگرمی وی و پشتکار بیشتر برای حمله به سایر سایت ها نخواهد بود؟
کسب و کار الکترونیک و بانکداری اینترنتی در کشور ما بسیار جوان است. هنوز برخی از بزرگتر های ما به این سیستم اعتماد ندارد و ترجیح میدهند از سیستم دفترچه ای و فیش های واریزی برای نقل و انتقال وجه استفاده کنند. بنابر این هر حرکتی که باعث عدم اعتماد بیشتر شود، به ضرر تمام جامعه خواهد بود. پس بهتر است به جای سوار شدن بر موج هیجان و ذوق زدگی، کمی در مورد عواقبی که این کار میتواند داشته باشد فکر کنیم. شاید قربانی بعدی خود ما باشیم.
هک یا نفوذ به سیستم های کامپیوتری در همه جای دنیا جرم محسوب شده و عواقب کیفری برای آن پیش بینی شده است. هکر ما و هکر آنها هم ندارد.
1-سایت ماشین سواری http://autoya.info/first_audi_a8_d4_hofele_design
2-سایت قالب سبز به روزترین مرجع قالب و ابزار وبمسترها http://www.greenskin.ir/statics/3/
طبق آخرین اخبار سوپراسپرت جدید اشرکت آئودی با قوای محرکه دو سوخت یا هیبریدی تولید خواهد شد. این خودرو که R10 نام دارد از R8های مسابقهای به مراتب قویتر و سریعتر عمل خواهد کرد.
آئودی به قدری روی موفقیت این خودرو مطمئن است که آن را رقیبی برای مکلارن P1، پورشه 918 اسپایدر و حتی جانشین فراری انزو معرفی کرده است. به گفته سایت اتو اکسپرس خروجی قوای محرکه آن 700 اسببخار (522 کیلووات (با گشتاور عالی 1000 نیوتنمتر (737 پوندفوت) برآورد شده است. اعدادی که باعث میشوند شتاب صفر تا 100 این محصول تمام مسابقهای 3 ثانیه و سرعت نهاییاش 322 کیلومتر در ساعت باشد. به نظر میرسد آئودی بخواهد از این خودرو در مسابقات 24 ساعته لومان استفاده کند
در برخی از خبرها شنیده شد آمریکا جمهوری اسلامی ایران را بخاطر یک اتفاق ناخواسته مورد انتقاد قرار داده و در یک اقدام مداخله جویانه در امور داخلی ایران،خواستار این شده بود که نظام درباره مرگ ستار بهشتی تحقیق کند!
متاسفانه به تازگی شنیده شده است که یک وبلاگ نویس 26 سالهء منتقد اوباما در منزلش به طرز مسئله داری به دار آویخته شده بود.
نخستین واکنشی که از آمریکا انتظار میرفت این بود که اعلام کند این وبلاگنویس خودکشی کرده و دقیقا واکنش آمریکا هم همین بود.
ولی بنا بر گزارشها آرون شوارتز، وبلاگنویس، فعال مدنی و منتقد سیاست های آمریکا سال گذشته به صورت علنی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به علت انجام حملات سایبری علیه ایران مورد انتقاد قرار داد.
این سرنوشت"آرون شوارتز" وبلاگ نویسی است که منتقد اوبامابود و برای آزادی جریان اطلاعات مبارزه می کرد؛ خانواده "آرون شوارتز" انگشت اتهام را به سوی دستگاه قضایی آمریکا نشانه رفته اند.
خانواده وبلاگ نویس آمریکایی: مرگ آرون شوارتز محصول سیستم عدالت کیفری است
به گزارش کردتودی: خانواده و نامزد،این وبلاگ نویس منتقد اوباما طی بیانیهای از سیستم قضایی آمریکا انتقاد کرده و مرگ آرون شوارتز را محصول سیستم عدالت کیفری مملو از ارعاب و وحشت و بیش از حد سختگیرانه آمریکا خوانده است.
خانواده آرون ضمن آنکه مرگ فرزندانشان رادر ظاهر خودکشی بیان کردن، در بیانیه خود نوشتند : که آرون تعهدات عمیقی به عدالت اجتماعی داشت و زندگی وی بر اساس آن تعریف میشد.
در این بیانیه تاکید شده است: تصمیمات مقامات قضایی در رابطه به پرونده ماساچوست و دانشگاه ام آی تی به مرگ آرون کمک کرده است. امروز ما برای این مرد فوق العاده و غیر قابل جایگزین متاسف و سوگواریم.
براساس این گزارش، او در ماههای گذشته با اتهام هک کردن برخی وبسایت ها روبرو شده بود.
اتهام او هک کردن و نفوذ به وبسایت های دانشگاه ها و دستیابی به هزاران صفحه از اطلاعات آکادمیک از وبسایت جیاستور (JSTOR) بود. اطلاعاتی که به گفته بازپرسان آقای سوارتز گفته بود در نظر داشته همه آنها را به طور رایگان در اختیار عموم قرار دهد.
آرون سوارتز در جلسه سال گذشته بازپرسی همه اتهام ها را رد کرده بود و قرار بود ماه آینده دوباره در دادگاه حاضر شود.
آرون شوارتز کیست؟
آرون اچ. سوارتز (۸ نوامبر ۱۹۸۶ - ۱۱ ژانویه ۲۰۱۳) یک آمریکایی، برنامه نویس کامپیوتر، نویسنده، مجموعه دار، سازمان دهنده سیاسی و فعال اینترنتی بود. سوارتز در تالیف مشخصه آراساس و در ایجادفریم ورکی برای وب سایتها با نام web.py ا همکاری نمود. همچنین وی در طراحی معماری Open Library کمک کرد. وی شرکت اینفوگامی را که در روزهای آغازین خود با ردیت ادغام شد نیز تاسیس نمود و با سهمی مساوی، سهام دار شرکت شد.
سوارتز همچنین به جامعهشناسی، اطلاع رسانی مدنی و کنشگری علاقهمند بود. در سال ۲۰۱۰ وی عضو مرکز اعتقادی دانشگاه هاروارد بود. او یکی از بنیان گذاران گروه آنلاین Demand Progress بود (شناخته شده برای راه اندازی کمپین مقاومت در برابر قانون توقف سرقت آنلاین) و پس از آن با گروههای کنشگر Rootstrikers و Avaaz فعالیت نمود.
او در سن ۲۶ سالگی با خودکشی به زندگی خود پایان داد.
سایت.چت.روم.یک.بازی.آنلاین.دو.سه.چهار.پنج.شش.هفت.هشت.آلبوم.عکس .نو.ده.یازده.دوازده.سیزده.چهارده.پانزده.شانزده.هفده.هجده.نوزده.بیست